دست نوشته های یک سرباز

سرباز شدن برای سر باختن است

دست نوشته های یک سرباز

سرباز شدن برای سر باختن است

مشخصات بلاگ
دست نوشته های یک سرباز

گاهی قلم در دست میگیرم و به تبع آن ورق سیاه میکنم. از این رو خود را از اهالی قلم میدانم. اگر شهید بودم سیدمان می شد آقا سید مرتضی و آقا سید مرتضی که بسیجی بود میگفت پیام بسیجی اطاعت است، اطاعتی که از عشق به ولایت بر می خیزد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

بهار چشم پر از آه بهار سر در گم

سه شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ق.ظ

"حق"


دلم به شوق شما غرق بی قراری شد

درون سوز زمستان عجب بهاری شد!


بهار چشم پر از آه، بهار سردرگم

بهار آمده از راه مثنوی از قم


چقدر فاصله از قم و از حرم دارم

چقدر خاطره از مشهد از کرم دارم


سلام دادن از سمت بسط شیرازی

مقیدی که کنی میهمان را راضی


درون صحن گوهر شاد مست می گردم

و بعد سمت شما، سمت یار می گردم


و السلام علیکم به شاه می گویم

"منم گدای تو" را غرق آه می گویم


منم شکار تو آقا تو خوب می دانی

رها شدم که شوم صید خوب انسانی


که شاه باشد و زیبا کریم فرزندی

ز خاندان کرم خاندان دلبندی


که هر گدای غریبی دلش به آنها خش

چه خاندان نجیبی چقدر عاشق کش


مرا بکش که کمی زنده تر شوم آقا

پسر برای تو باشم به من بگو بابا


پدر برای پسرها دعاش می گیرد

دعا کنی پسرت کربلاش می گیرد


پ.ن: بنا داشتم این تجربه را منتشر نکنم. اخیرن در جمعی خوانده شد و مورد لطف اساتید قرار گرفت و دوستان توصیه کردند نسبت به انتشار آن که نظرم را تغییر داد.

پ.ن: از خواهران گرامی خواهش می شود نظر با نام کوچک نگذارند.

پ.ن: ممنون از استاد محمد حسین جعفریان و محمد علی کول بابت راهنمایی های خوبی که نسبت به این چند بیت کردند.

پ.ن: السلام علی قلب زینب صبور...

نظرات  (۱۲)

  • سید وحید سمنانی
  • سلام برادر
    شعر دلی یی بود.
    هرچند با "درون" مصراع دوم موافق نیستم اما شعر را پسندیدم.
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام مخلصم
    لطف دارید ...
    یا الله
    سلام عمو

    استفاده کردیم حقیقتا...
     
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام عمو جون...
    الحمدلله...
    محتاجم به دعا.
    سلام داش علی
    خیلی زیبا بود
    دلم برا امام رضا(ع) خیلی تنگ شده

    راستی شما همان علی کرد انجمن مستقل هستی دیگه؟ آره؟
    پاسخ:
    سلام داش مصطفی.
    ممنون لطف داری...

    به راستی من همان علی کرد انجمن مستقلم...
    سلام مهربون
    واقعا خیلی حال کردم
    شعر هماهنگی بود
    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام  عزیز دلم
    ممنون
    هماهنگه...
    محتاجم به دعا....
  • سید مرتضی موسوی نژاد
  • سلام اخوی برو به سمت انتشار  اشعارت جان خودم خوب فروش داره.
    پاسخ:
    سلام اخوی گلم...
    لطف داری شما...
    چشم...انشاالله از امروز به این سمت حرکت میکنم.
  • سید احمد علوی
  • اساتید منظورت من بودم؟
    کاش نمیگفتی دوس داشتم ناشناخته بمونم
    گوهر شاد هم گهرشاد کنی وزنش بهتر میشه
    پی نوشت جدید اضافه نکنی بعدا حضوری هم که مراتب قدردانیتو به اطلاع برسونی کفایته
    پاسخ:
    دیگه ی استادی روی زمین بود برش داشتی حاجی... مبارکت باشه!
    اون گوهر شاد رو البته باید گهرشاد خوند... ممنون ازدقتت.
    هماهنگه...

    سلام علی اقا .وبلاگ خوب و قالب زیبایی داری و با افتخار لینک شدید.موفق باشید
  • مصطفی مرادی(مجتبی مرادی)
  • سلام
    با مطالبی که پایین شعر نوشته بودین فک کنم شعر ماله خودتونه!!
    به قول داداشم هماهنگه و حقیقتا استفاده کردیم

    پاسخ:
    سلام آقا مصطفای گلم!
    خوبی عزیزم؟
    خوش اومدی...
    شعر مال خود شاعر نیست. شاعر تهش گداست اونایی که خوب شعر آیینی میگن خوب گدایی میکنن. ما که بد میگیم بد گدایی میکنیم.
    التماس دعا.
  • برادر کوچکتر « رضا »
  • سلام بر علی؛ آقا
    ارادت داریم بزرگوار
     کاش می شد و با بچه های انجمن می رفتیم کربلا

    پاسخ:
    سلام بر رضای عزیز.
    آه...
    انجمن... کربلا...
    الله اکبر...
    سلام
    لطفا لینکش کنید
    پاسخ:
    سلام آقا حجت عزیز
    چشم 
  • مصطفی گرجی
  • سلام
    دمت گرم
    زیبا
    پاسخ:
    سلام
    مخلصم

    خیلی زیبا بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی