دست نوشته های یک سرباز

سرباز شدن برای سر باختن است

دست نوشته های یک سرباز

سرباز شدن برای سر باختن است

مشخصات بلاگ
دست نوشته های یک سرباز

گاهی قلم در دست میگیرم و به تبع آن ورق سیاه میکنم. از این رو خود را از اهالی قلم میدانم. اگر شهید بودم سیدمان می شد آقا سید مرتضی و آقا سید مرتضی که بسیجی بود میگفت پیام بسیجی اطاعت است، اطاعتی که از عشق به ولایت بر می خیزد.

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

یادداشت اختصاصی برای خبرنامه ی دانشجویان ایران:


جشنواره ­ی سی و یکم فیلم فجر از نگاه آماری دارای فیلم­های متنوعی بود. شاید حضور بیش از پیش فیلم های تهیه شده در استان­ها جرقه­ های روشنی را در ذهن بوجود می­ آورد. جرقه­ هایی که نوید بخش خارج شدن سینمای ملی از شمال پایتخت بودند. اما دغدغه­ ی امسال برخی نهاد­های سینمایی همچون سال‌های گذشته ساخت فیلم­ هایی بود که اصطلاحا از آن­ها  به نام فیلم­ های فاخر یاد می­شود.

ویژگی مشترک تمام این فیلم­ ها هزینه­ ی بالای ساخت آنها نسبت به سایر فیلم های جشنواره است. و البته این نسبت اگر به سمت مقایسه­ ی فیلم­های فاخر با فیلم­ های استانی برود قطعا این نسبت سر به فلک خواهد کشید.

استرداد بدون شک فاخرترین! فیلم اکران شده در جشنواره سی و یکم بود. فیلمی که با هزینه ساخت پنج میلیارد تومانی آن هم در سالی که مشکلات اقتصادی زیادی متوجه مردم بود مورد توجه داوران جشنواره فجر قرار گرفت و توانست چهار سیمرغ بلورین از  فجر سی و یکم بگیرد.

  • علی کرد